Askerlikten Herkese Selamlar

Değerli blogcu arkadaşlarım bugün itibariyle 25 günlük askerim. Ankarada 349. Dönem Kısa Dönem Jandarma er olarak beytepe'de bu soğuk şartlar altında askerlik yapmaya çalışıyorum. Ankara soğuk olmasına rağmen şimdilik askerliğim rahat geçiyor. Komutanlar çoğu bize karşı iyi davraniyor ama kızgın ve sabırsız olan komutanlarda yok değil hani :) 

Sonuçta askerliğin espirisi bu kimisi sizi sever kimisi hemen sizin yanlış bir hareketine öfkelenir. Eğer hiçbir sorun çıkmasa askerlik görevimi mayıs 16 yada 17'sinde bitirmiş olacağım. Bu süre zarfına kadar bloga 2 haftada bir uğramaya çalışacam. pek tanıtıcı yazılar yazamayacam sadece kısaca tanıtımlar vererek filmler ve geçen günlerim hakkında yazılar yazmaya çalışacam. 

Bu yazıyı yazmamın amacı beni merak eden dostlar olduğu için bir bilgilendirme ihtiyacı duydum. 04.01.2013 itibariyle yemin törenini yerine getirerek artık acemiliği bitirdik. Bundan böyle bizi atışlar ve nöbetler bekliyor. Yeni görevimi sabırsızlıkla bekliyorum. Daha doğrusu ne görev vereceklerini merak ediyorum.

349 Kısa Dönem Erlerin yemin töreni görüntülerini paylaşmayı düşünüyordum ama Ankara Beytepe Jandarma Eğitim konutanlığı hala görüntüleri paylaşmamış. İleriki günlerde eğer paylaşırsa bu yazı altına ekleyecem inşallah.

Bu arada yorumlarınızı bekliyorum. 
Burdan tüm blog arkadaşlarıma selam ve sevgilerle...

Yorumlar

  1. hayırlı olsun mu denir tam bilmiyorum ama inş. tez zamanda kurtulursun:)

    YanıtlaSil
  2. Ve aleykum selam. Demek gittin. Hayırlı tezkereler Urfalı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Binance TR Ağ hatası çözümü

Taare Zameen Par - Yerdeki Yıldızlar Film Eleştirisi

Mahsun Kırmızıgül'den Elma Kokusu Filmi