Açlık Oyunları : Alaycı Kuş Bölüm 1 (2014)

Açlık Oyunlarının bütün serilerinin ilgiyle izleyen birisi olarak son çıkan ve çıkacak olan diğer serilerininde başarılı bir şekilde sinemadaki yerini alacağından şüphem yok. Peki ne oluyor da bu filmin serileri bu kadar çok ilgi topluyor?
The Hunger Games - Mockingjay : Part 1
Açlık Oyunları : Alaycı Kuş Bölüm 1

Bence özgürlüğü temel konu olarak ele alması, insanların zengin yani soylu sınıfına karşı bir mücadeleyi işlenişi izleyiciler üzerinde büyük bir etki bıraktığından şüphem yok. Gerek oyuncuların permormansı gerekse de soylu tabaka ile alt tabakının yaşantı biçimlerini iyi bir şekilde sinemaya uyarlayan yönetmen, filmin başarılı olmasında büyük payı var. Tabi sadece yönetmen dersek, senaristlere ve dekoru oluşturanlara haksızlık etmiş oluruz.

Açlık Oyunları: Alaycı Kuş Bölüm 1 filminin konusu bu defa nasıl işlenecek birlikte yazıyı ele alalım

Katniss Everdeen, evi 12. Bölge'nin tamamen yıkıma uğradığını öğrendiğinde neler olup bittiğini görebilmek için oraya geri döner. Karşılaştığı manzara ise tam anlamıyla dehşet vericidir. Kazananların kaldıkları evler dışında her şey harabeye dönmüş, insanlar artık yeraltında yaşamaya başlamış ve hükümetin ölümcül politikasının karşısında hayatta kalmak için mücadele etmeye başlamışlardır. Nükleer silahların dahi söz konusu olduğu bu atmosferde, Katniss gerçekten de protesto hareketinin yüzü olmaya başlar ve bu sorumluluğu bir türlü kabullenemez. Yükselen bu isyan dalgasının içerisinde yer alamamasının nedenlerinden en önemlisi de Peeta'nın hayatının tehlikede olmasıdır.
Jennifer Lawrence
Katniss Everdeen

Açlık Oyunları: Alaycı Kuş Bölüm 1 Filminin kısa özeti bu şekilde ele alınmış, benim bir türlü kabullenemediğim başrol oyuncusu Katniss Everdeen, başlayacak hatta başlayan bir isyan hareketinin liderliğini neden bir türlü kabullenmek istemiyor o da ayrı bir soru işareti olarak akıllarda yerini aliyor.


Büyük bir ilgiyle karşılanan Susan Collins imzalı Açlık Oyunları serisinin üçüncü halkası olan filmin yönetmenliğini, ikinci filmi de yönetmiş olan Francis Lawrence üstlenirken; başrollerde bir kez daha Jennifer Lawrence ve Josh Hutcherson ikilisi yer alıyor.

Açlık Oyunları: Alaycı Kuş Bölüm 1 Alt yazılı Fragman izle


Uzun lafın kısası 21 Kasımda Vizyona girecek olan bu filmi imkanınız ve zamanınız varsa kaçırmayın derim...Herkese iyi seyirlerim dilerim şimdiden.

Yorumlar

  1. Daha sık görsem seni buralarda inş. Ne yaptın kardeşim? İşe girdin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah daha sık yazmaya çalışacam. Evet urfa'da Ruha Tv'de çalışıyorum.

      Sil
  2. Çok sevindim. Hayırlı olur inş.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder