Yeni blogger ara yüzü ile meydana gelen fotoğraf sorununa çözüm


Blogger yeni güncelleme ile birlikte fotoğraflar blogumuzun içeriğinde gözüküyordu ancak site ana sayfasında fotoğraf gözükmüyordu. Bu sorunun yanıtını bulmak için uzun uğraşlar verdim ve sonunda sorunun kaynağını buldum. 

 Değerli arkadaşlar, blogger yeni güncellemesi ile meydana gelen sorunda fotoğraf ve resimler blogger anasayfasında görünmüyor. İşte bu sorunun cevabını bulmak için birçok bloggera mesaj attım ya da yorum yazdım ancak istediğim yanıtı bir türlü bulamadım. 

 En son yabancı bir sitede böyle bir sorunun olduğunu kendilerine Google çeviri yardımı ile sordum ve sorunun bloggerin linklere eklediği “d” harfinden kaynaklandığını öğrendim. Hemen kendidefterim bloguma girerek link içerisinde bulunan “d” harfi ve “/” işaretlerini silerek sorunun çözüldüğünü fark ettim. Eğer bu şekilde değiştirirseniz fotoğraflarınız site ana sayfasında gözükecektir. Geçici olarak bu çözümü uygulayabilirsiniz. 

Muhtemelen blogger 23 Ağustos’a kadar bu soruna kalıcı bir çözüm getirecektir. Fotoğraf linkini düzeltmek için html görünümüne girerek “d” harfi ve “/” işaretlerini silmelisiniz. 



 Sorusunu olanlar yoruma yazabilir…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Binance TR Ağ hatası çözümü

Taare Zameen Par - Yerdeki Yıldızlar Film Eleştirisi

Mahsun Kırmızıgül'den Elma Kokusu Filmi