Özokur atölyede öğrencilerle buluştu

Başarılı ve genç Yönetmen Yıldız Hülya Bilban Tümay Özokur atölyede öğrencilerle buluştu.

Kehribar,O Hayat Benim,İzmir Çetesi ,Hayat Devam Ediyor , Kalp Ağrısı gibi yayımların yönetmenliğini yapan başarılı yönetmen Yıldız Hülya Bilban yıllardır biriktirdiği bilgilerini ve tecrübelerini Tümay Özokur atölye öğrencilerine aktaracak. Genç oyunculara senaryoyu okuma ve yorumlama tekniklerinden,ekip ile kurmaları gereken iletişime varıncaya kadar tüm detayları ile tecrübelerini aktaran Bilban,’’ Çok değerli yönetmenlere asistanlık yapma fırsatını yakaladım,hiçbir eğitim kurumunda böylesi tecrübeler biriktiremezdim,ben usta çırak ilişkisine çok değer veririm’’ dedi.

Hayat Devam Ediyor adlı proje ile ‘En iyi Drama Yönetmeni’’ ödülünü alan genç yönetmen,oyuncularının psikolojisinin ve çalıştıkları ekibe duyacakları güvenin başarılarını etkileyeceğini önemle vurguladı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Binance TR Ağ hatası çözümü

Taare Zameen Par - Yerdeki Yıldızlar Film Eleştirisi

Mahsun Kırmızıgül'den Elma Kokusu Filmi