Seninle Yaşıyorum - How I Live Now (2014)

Aşk, Aksiyon ve Gerilim Türünde karşımıza çıkan Seninle yaşiyorum adlı film ingiltere yapımı olarak 16 Mayıs'ta ülkemizde vizyona girdi. Kevin Macdonald Yönetmenliğinde 101 dakikalık filmi zevkle izleyeceğinden eminim.
Seninle Yaşıyorum - How I Live Now
Seninle Yaşıyorum - How I Live Now Afiş

Beyazperde.com sitesinde filmin hikayesi şöyle geçiyor: Başrollerinde genç oyuncu Saoirse Ronan ve Tom Holland'ın olduğu Seninle Yaşıyorum filmi, sıradışı bir aşk hikayesini anlatıyor. Kendisini bir süreliğine dinlenmeye alan güzel Daisy, çekici Edmund ile yakınlaşır. Avrupa kıtasında, 3. Dünya Savaşı'nın yaklaşıyor olması ve nükleer tehditin varlığı bir kaos ortamına neden olmuştur.Televizyon ve radyolardan yükselen savaş haberleri genç çiftin birlikte geçirebilceği muhteşem yaz mevsimini adeta kabusa çevirir. Daisy, dinlenmek için geldiği bu yerde artık yaşam mücadelesi verirken bir yanda da aşkınını kaybetmemeye çalışır.

Ülkemizde en son gösterime giren Marley belgesel filmiyle anımsadığımız, ayrıca İskoçya’nın Son Kralı ve Devlet Oyunları gibi gişe filmlerine de imza atan Kevin Macdonald'ın yönetmenliğini üstlendiği filmin distopik senaryosunda ise Tony Grisoni ve Jeremy Brock'un imzası var.

Seninle Yaşıyorum - How I Live Now Filmin Fragmanı altyazılı izle
Film Hakkında görüşlerinizi yorum atarak bizim paylaşabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Binance TR Ağ hatası çözümü

Taare Zameen Par - Yerdeki Yıldızlar Film Eleştirisi

Mahsun Kırmızıgül'den Elma Kokusu Filmi