Biyografime Bakış

   Bloguma Yeni giren tüm misafir yada blogger izleyici arkadaşlar, öncelikle size kendimden birkaç konuda kimim,nereliyim,nerden yazıyorum şeklinde kısa bir geçmişimden bahsedeyim. Benim adım Mehmet, Urfa'lıyım 1985 doğumluyum. Bundan 26 sene evvel Urfa merkezde bir hastanede dünyaya geldim. Allah'tan yolda doğum yapmadı annem :)) Gel gelelim benim branşıma, liseyi normal devlet lisesinde düz liseden mezun oldum, 4 yıllık Öss Macerasından sonra, birde baktım ki Radyo, Sinema ve Televizyon bölümünü kazanmışım. üniversteyi 5 yıllda bitirdikten sonra iş arama sürecine girdim...

    Ne yazık ki birçok özel kanaldan red talebi aldım yada acemi olduğum için uygun görmediler. Sanki herkes doğar doğmaz işinin erbabı olarak doğar saniyorlar. Neyse bu mevzuyu size anlatmaya kalksam yeni bir blog daha yazmam gerekir. Baktım ki özel sektörde iş bulmak zor, bende en iyisi devlet işine doğru yönelmeye karar verdim. Şimdilerde KPSS'ye çalışıyorum, Allah nasip ederse önceliğim TRT'ye yerleşmek, orası olmasa herhangi bir memurluğa yönelmektir.

    Kendimden fazla bahsetmeyi sevmem doğrusu, bir şeyler anlatacaksam zamanla blogdaki yazılarımdan beni tanıyacağınızı umuyorum. Tabi blogu takip edecek insan bulabilirsem :). Gel gelelim bloga; blogda ne gibi yazılar olacağına, aklımda şu anda izlediğim filmler hakkında eleştiri yazıları yazmayı düşünüyorum. Ayrıca zamanım olursa sinema tarihi üzerine kaynaklardan yararlanarak iletişimci arkadaşlara faydalı olmak amacıyla o konuda yazılarda paylaşmayı düşünüyorum. Tabiki sadece sinemadan bahsetmeyecem, memleketim olan Urfa üzerine yazılar,fotoğraflar ve yemek kültürünü içeren yazılarda paylaşmayı düşünüyorum. Bu Arada bana ismimle değilde Urfalı olarak yazışmalarınızda yazabilirsiniz. şimdilik kendi hakkımda ve blog hakkında yazacaklarım bunlar, zaman bize ilerde ne olacağını gösterecektir. Güzel Günler geçirmeniz Dileğiyle

Urfalı Mehmet. Bana ulaşmak için :edessali@hotmail.com.tr

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Binance TR Ağ hatası çözümü

Taare Zameen Par - Yerdeki Yıldızlar Film Eleştirisi

Mahsun Kırmızıgül'den Elma Kokusu Filmi