Ölüm Denizi Yakında Sinemada

Ölüm Denizi Film Bilgileri, 23 Mart'ta Vizyona giriyor, Film Dizini hakkında kısa bilgiler:
Ölüm Denizi Film Konusu

Gu-nam Kuzey Kore, Çin ve Rusya arasında kalan Yanji kentinde taksicilik yaparak geçimini sağlamaya çalışan fakir bir şöfordür. İş bulmak için Kore\'ye giden karısından 6 aydır haber alamaz. Bu arada Gu-nam\'ın borçları da katlanarak artmıştır, artık yolun sonuna doğru geldiğini hisseder. Tam da bu sırada borçlarının silinmesi, hayatının düzene kavuşması hatta karısıyla yeniden bir araya gelmesi için kendisine son bir şans verilir: Güney Kore\'ye geçip bir cinayet işleyecek, tetikçi olacaktır. Çaresiz Gu-nam teklifi kabul eder fakat işler planlandığı gibi gitmeyince Kuzey ve Güney Kore çetelerinin arasında kalır...

Ölüm Denisi Fragman İzle

Hwanghae (Yellow Sea)Hakkında Eleştirilerinizi Bekliyoruz.

Yorumlar

  1. Bol aksiyonlu bir film gibi görünüyor. Bu arada bu post özet mahiyetinde olmuş. İtiraf etmeliyim ben bu postu diğerlerinden daha çok sevdim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi Yönden Sevdin ? Filmi mi yoksa içeriğini mi? Biraz aç hele :D

      Sil
    2. Yok Urfalı. Senin postu hazırlayış tarzını sevdim. Çok derine girmeden özet bilgiler vermişsin. Bu iş senin mesleğin olunca haliyle çok detaylı incelemeler yapabiliyorsun bazen. Önceki postların biraz öyleydi. Bu ise genel özet bilgiler içeriyor. Ben daha kolay okudum ve filmi izlemiş gibi olmadım =)

      Sil
    3. anladım, Derinlere inince anlaşılma zor oluyor demek :)

      Sil
    4. Yok Ya Hu neden zor anlaşılsın =) Sadece biraz boğucu olabiliyor demek istedim. Kırmadan söyleyim derken de hatlar karıştı =)=)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Binance TR Ağ hatası çözümü

Taare Zameen Par - Yerdeki Yıldızlar Film Eleştirisi

Mahsun Kırmızıgül'den Elma Kokusu Filmi