Yeni Tasarımı nasıl Buldunuz?

Arkadaşlar temamı yeniden değiştirdim ve artık blogun daha çok interaktif olması için bloga yeni kategoriler ekledim. Bu kategoriler ile sizde bloga misafir olarak yazı göndermek isterseniz sizin için açık bir kapı bıraktım. Her zaman sizden Serbest Köşe bölümüne yazı göndermenizi diliyor ve bekliyorum...

Şimdi blogun yeni tasarımı hakkında sizden yorumlarınız bekliyorum. Hala eksikler var onlar üzerinde çalışıyorum. Televizyonda zaman bulduğum saatlerde mümkün olduğunca bloga bir şeyler aktarmaya çalışıyorum. Bloga eğer yazı göndermek isterseniz blogun sağ köşesinde serbest köşe diye bir alan bıraktım ve sizlerden isteğim yazılarını bana göndermeniz. Bir gün bende sizin bloga misafir olarak yazı göndermeye çalışırım. Daha önce www.yorumhane.org  bloguna misafir yazı gönderdim. Sizlerinde bana katılmanızı bekliyorum...

Pazar günü inşallah 12 Yıllık Esaret Filmi hakkında geniş bir analiz yayınlamayı düşünüyorum. Yaşanmış bir gerçek konuyu edinen esrarengiz bir filmi anlatmaya çalışacam. Beklemede kalın...

Blog'un son hali hakkında fikirlerinizi bekliyorum...

Sevgiyle kalın 

Urfalı

Yorumlar

  1. 1- Temanın türkçeleştirilmesi lazım / popular post yerine popüler yayınlar yazılmalı,labels yerine etiketler vs.
    2- Tema da 2 tane arama kutusu var. Bir tane yeterli bence.
    3- E-Posta abonelik kutusu eksik!
    4- Yazarkafe logosunu felan footer kısmına ekle bence.
    5- Adsense reklamlarının yazı renklerini temaya uyumlu yap.
    6- Güzel bir logo şart!

    Şimdilik gördüğüm eksiklikler bunlar! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslat Önerilerin için Teşekkür ederim. Onları yapacaktım zaten. Yalnız şu logoyu halen oturtamadım. Benim Logo footerdaki tüm alanı kapsayacak şekilde büyük ama nedense sadece bir kısmı görünüyor. İşte bunun çözümünü ariyorum..

      Sil
  2. Sade ve şık bir tasarim. Zaten sade tasarimlari ben daha cok begeniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim. Bende özellikle sade olmasını istedim.

      Sil
  3. Adsız29.1.14

    Eski temanızı görmedim fakat bu tema çok güzel ve sade olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Eski tema biraz daha basitti...

      Sil
  4. gülcan...15.2.14

    Bence eksiksiz, harika.... film izlemeden önce buradaki yoruma bakıyorum, sonra izliyorum...gayet başarılı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Binance TR Ağ hatası çözümü

Taare Zameen Par - Yerdeki Yıldızlar Film Eleştirisi

Mahsun Kırmızıgül'den Elma Kokusu Filmi